Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter
Register



15 Visitor Messages

  1. Hello Anja. I Would like to Purchase Noob Galore and all of its Rights Associated Rights,as well as all Copyright Material related to NG. The Players are Low The Cost is Still High, Id Like to Remove This BUrden From Your Shoulders And Return NG To its Former Glory
  2. How would I change my name to "Judge Drewdy" on this forum?
  3. give me meh perks Masta !
  4. Happy birhtday
  5. Hey we need an Admin in the crackhouse - hacker. Name is posanlak. he's using a weird font for his name, but you can't miss who he is.

    Thanks,
    Meatbag
  6. Chugggggg ya old fart ya
  7. Finally got a new pc. Been fighting with the ex over the house but I won so now can afford new stuff. Hope this 50 inch monitors helps lol. Now if I can just remember my commands.lol. Old age is cruel.lol
  8. Paul I am usre you are aware that recording a demo causes the servers to crash or is it just me
  9. thanks for not banning me yet. NG is the shit. This is seriously the longest I've spent on a forum without getting banned. LOL
  10. Images Host | File Host - FileB.ag - Download there dem

    For some reason I can't post anywhere so here's a demo.
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 15
Page 1 of 2 12 LastLast
Page 1 of 2 12 LastLast
About Mr. Anja

Basic Information

Date of Birth
January 12
About Mr. Anja
Biography:
Yes!
Location:
NYC
Interests:
Stuff.
Occupation:
IT
XBOX Gamer Tag:
ASDF

Signature


Statistics


Total Posts
Total Posts
20,065
Posts Per Day
4.01
Visitor Messages
Total Messages
15
Most Recent Message
10-04-2016
General Information
Last Activity
3 Days Ago
Join Date
04-01-2006
Referrals
10
Donation System
Since Start
3264.09 USD
Current Year
0.00 USD
Current Month
0.00 USD

557 Friends

  1. !barack! !barack! is offline

    Banned

    !barack!
  2. ŊĢ-Dead ŊĢ-Dead is offline

    NG Forum ReGulaR

    • Send a message via MSN to ŊĢ-Dead
    ŊĢ-Dead
  3. ŊĢ-Internet Pwner Carl ŊĢ-Internet Pwner Carl is offline

    NG Forum VirGiN

    ŊĢ-Internet Pwner Carl
  4. ♠Eclipse!♠ ♠Eclipse!♠ is offline

    NG Forum N00biE

    ♠Eclipse!♠
  5. <| [Crayola] | <| [Crayola] | is offline

    NG Forum VirGiN

    <| [Crayola] |
  6. (NG)BullDog (NG)BullDog is offline

    NG Forum ReGulaR

    (NG)BullDog
  7. (NG)Killman (NG)Killman is offline

    NG Forum VirGiN

    (NG)Killman
  8. -ZomghaxxX- -ZomghaxxX- is offline

    NG Forum MastER

    -ZomghaxxX-
  9. -|Twinky -|Twinky is offline

    NG Forum ChAmpi0n

    • Send a message via AIM to -|Twinky
    -|Twinky
  10. 1/2 Dead Already 1/2 Dead Already is offline

    NG Forum G0d

    1/2 Dead Already
Showing Friends 1 to 10 of 557
Page 1 of 56 1231151 ... LastLast

278 Likes

Page 1 of 19 12311 ... LastLast
  1. Lucky16
    Lucky16 liked post by Mr. Anja On thread : Damn I'm good
    Wow, 30 - 92 and 22 - 110. Nice, score, I guess. Yeah, you are the best.... . . LOL PS - the French don't win anything.
    Liked On: 03-11-2015, 09:17 AM
  2. Drewcifer
    Drewcifer liked post by Mr. Anja On thread : Seahawks trade for Jimmy Graham
    As long as Wilson remembers the color of your uniforms. ;)
    Liked On: 03-10-2015, 09:51 PM
  3. Drewcifer
    Drewcifer liked post by Mr. Anja On thread : Seahawks trade for Jimmy Graham
    How in the heck could you not be?! And they got him for basically NOTHING.. lol Deff an interesting off season for sure. Let's see.... Giants pick up Shane Vereen. The freakin' Eagles...
    Liked On: 03-10-2015, 07:42 PM
  4. zero809
    zero809 liked post by Mr. Anja On thread : Drinking and Gaming
    Adam thinks the same thing!! I don't think I have ever seen you with a positive score though.. lol
    Liked On: 02-26-2015, 11:00 AM
  5. Cyanide
    Cyanide liked post by Mr. Anja On thread : American Sniper
    Great movie. Why would someone say it's propaganda...?
    Liked On: 02-25-2015, 10:53 PM
  6. zero809
    zero809 liked post by Mr. Anja On thread : Mayweather-Pacquiao set for May 2
    At least they didn't wait till they were each 40, I guess. . ..? ha ha ha
    Liked On: 02-23-2015, 09:01 PM
  7. zero809
    zero809 liked post by Mr. Anja On thread : Crash Log
    We have gathered some information (IPs) and are trying to work with a few outside companies/providers to investigate. It does take time for these companies to look in to what's happening and to take...
    Liked On: 02-20-2015, 12:27 PM
  8. NG Tex
    NG Tex liked post by Mr. Anja On thread : Crash Log
    We have gathered some information (IPs) and are trying to work with a few outside companies/providers to investigate. It does take time for these companies to look in to what's happening and to take...
    Liked On: 02-19-2015, 09:50 PM
  9. zero809
    zero809 liked post by Mr. Anja On thread : Hilarious : 2013 Silent Library - Jimmy Fallon and the Roots
    Holy crap this is hilarious. . hahaha
    Liked On: 02-12-2015, 09:43 AM
  10. NG Tex
    NG Tex liked post by Mr. Anja On thread : Obama slams Staples, big companies on healthcare: 'Shame on them' - BuzzFeed
    Obama slams Staples, big companies on healthcare: 'Shame on them' - BuzzFeed http://s4.reutersmedia.net/resources/r/?m=02&d=20150211&t=2&i=1024197463&w=580&fh=&fw=&ll=&pl=&r=LYNXMPEB1A0JT U.S....
    Liked On: 02-11-2015, 02:58 PM
  11. Drewcifer
    Drewcifer liked post by Mr. Anja On thread : [APPROVED] NG| Tex #Kneesocks - CSS Hideout
    Welcome to the Team!! Please find myself or another Admin to go over everything. Thank you. Note: Both Adam and myself are working today so please give us some time to get this added.
    Liked On: 02-07-2015, 09:14 PM
  12. zero809
    zero809 liked post by Mr. Anja On thread : Answer A Question / Leave A Question
    Say what. . . . .? ha ha
    Liked On: 02-07-2015, 08:58 PM
  13. NG Tex
    NG Tex liked post by Mr. Anja On thread : Potentially the longest thread in history...
    Haha, nice.. . . Run to visit her! ;)
    Liked On: 02-07-2015, 08:48 PM
  14. zero809
    zero809 liked post by Mr. Anja On thread : [APPROVED] NG| Tex #Kneesocks - CSS Hideout
    Welcome to the Team!! Please find myself or another Admin to go over everything. Thank you. Note: Both Adam and myself are working today so please give us some time to get this added.
    Liked On: 02-07-2015, 03:24 PM
  15. NG Tex
    NG Tex liked post by Mr. Anja On thread : [APPROVED] NG| Tex #Kneesocks - CSS Hideout
    Welcome to the Team!! Please find myself or another Admin to go over everything. Thank you. Note: Both Adam and myself are working today so please give us some time to get this added.
    Liked On: 02-07-2015, 03:21 PM
Page 1 of 19 12311 ... LastLast

04-13-2014

  • 10:21 PM - Hidden
  • 10:03 PM - Hidden

No results to display...
Page 1 of 11 123 ... LastLast

01-10-2017

  • 12:56 AM - Hidden

08-03-2016

  • 02:33 AM - Hidden

06-18-2016

  • 08:33 AM - Hidden

06-17-2016

  • 09:37 AM - Hidden

06-16-2016

  • 01:30 PM - Hidden
  • 11:18 AM - Hidden
  • 11:18 AM - Hidden

03-02-2016

  • 08:12 PM - Hidden

02-16-2016


01-01-2016

  • 06:55 PM - Hidden
  • 06:55 PM - Hidden

10-02-2015


10-01-2015


07-29-2015

  • 06:00 PM - Hidden

07-02-2015

  • 10:32 PM - Hidden

06-27-2015

  • 04:03 AM - Hidden

06-12-2015

  • 05:57 PM - Hidden

03-31-2015


03-16-2015

  • 09:44 PM - Hidden


Page 1 of 11 123 ... LastLast